Persuitnodiging lancering M/V OK label & Ladies Challenge - Angélique Dupré
16096
single,single-post,postid-16096,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive

21 mrt Persuitnodiging lancering M/V OK label & Ladies Challenge

Niet alleen het competitief vrouwenwielrennen wint aan populariteit. Ook het recreatief fietsen voor vrouwen is aan een sterke opmars bezig. Deze vrouwen willen niet speciaal behandeld worden. Een organisator kan door een relatief klein aantal ingrepen, een tocht wel aantrekkelijker maken voor de fietsende vrouwen.

In dat kader lanceren Wielerbond Vlaanderen en Ladies Fun Sports twee projecten met als doelstelling om meer vrouwen op georganiseerde fietstochten te krijgen.

We willen u graag uitnodigen op de lancering van het M/V OK label & de Ladies Challenge. Tijdens de Gent-Wevelgem Cyclo van de Proximus Cycling Challenge bent u op zaterdag 26 maart om 9u van harte welkom voor de voorstelling van deze twee projecten, in het Sint-Pauluscollege (Vanackerestraat 16, 8560 Wevelgem).

Wat mag u verwachten?

• We lichten er kort de beide projecten toe

• Er is een fotomoment voorzien onder de aankomstportiek van Gent-Wevelgem, in aanwezigheid van:

– Morgane Gaultier, Women Cycling Coordinator bij UCI
– Carina Van Cauter, voorzitster damescommissie KBWB
– Ann-Sophie Duyck, wielrenster bij Topsport Vlaanderen-Etixx-Guill D’Or
– Griet Langedock, organisatie Gent-Wevelgem
– Angélique Dupré, Ladies Fun Sports
– Patsy Maegerman, koersdirecteur Gent-Wevelgem Women WorldTour
– Laurence Melys, bondscoach dames junioren
– Tom Van Damme, voorzitter KBWB
– Jules Vandergunst, voorzitter Wielerbond Vlaanderen

• Dit alles vergezeld van een lekker kopje koffie.

We hopen u te mogen verwelkomen op dit persmoment.

Met vriendelijke groet,

Mathieu Bruyneel                                                                                                  Marc Van der Schueren

Sporttechnisch Coördinator WBV                                                                CEO Wielerbond Vlaanderen

Partners lancering